Maximális mini(mum)-nyár

2012.09.22. 19:22

Eltelt ez a nyár is mondhatni és amilyen rövidke volt, annyira kihoztuk belőle a maximumot. Mert ha csak ilyen kevésből gazdálkodhat az ember, akkor igyekszik mindent belesűríteni.

Kezdődött a táboroztatással, ami alapvetően egy munka, de érdekes módon mégis kikapcsolt. (Majd részletezem később).

Aztán volt egy hétvége, amikor elmentünk a Balcsira. Igaz, hogy olyan őszi idő kerekedett, hogy legszívesebben nem vetkőztünk volna fürdőruhára, de mégis megtettük és kimentünk a partra és belefagytunk a vízbe. Hát nem sokan követték a példánkat. Ezt a strandmentességet viszont kiváltottuk vitorláshajózással, random ötlet nyomán. A hajó csak a kikötőből jött ki motor hajtással, majd vitorlát bontott. Csomó pár volt még rajtunk kívül és mindenki kapott pokrócot, úgyhogy ilyen kettesével, orrig becsomagolt emberek ültek a hajón. És akkor a víz közepén megszemléltük a naplementét és kaptunk a hajón pezsgőt is. :) Nagyon tuti volt. Aztán kiérve találkoztunk T-vel, és a parti borfeszt keretében, fázás ellen felhajtottunk egy-egy páleszt, majd egy kis bort. Tök diszkréten. Vasárnap motorral mentünk haza onnan. Életem leghosszabb motoros útja. Nagy kaland volt, tök más élmény így utazni. Érzed magát az utazást, a kilómétereket a bőrödön. Soltvadkerten meg a cukrászdában sütiztünk.

Némi meló után a 20-ai hétre sikerült ismét szabit kivennem. Előtte hétvégén családozás otthon, fürdés a Dunában, unokahúgokkal játszódás a parton, iszappakolás, gyerekdögönyözés ezerrel. Halászlé... Nyamm...

20-án vissza ide, barátokkal a parton dumcsizás, sörözés, tűzijáték nézése. T lejött Szegedre, így másnap elmentem vele a partfürdőbe, úszkálni, fagyizni, csúszdázni, és még szaunázni is a 40 fok ellenére. :)

Eközben TÁDÁDÁÁM: M az állásinterjúra készült. Mert hogy volt az, hogy majdnem lelép otthonra tanítani, de ekkor itt bejelentették, hogy azért csak ne oly sietősen, mert hogy akkor majd lendítenek a helyzeten. És lendítettek. És akkor itt Óz a nagy varázsló bejelentette, hogy igen, részéről rendben van, mehet a palotába. Úgyhogy TÁDÁÁÁM: ő lesz a látványlabor vezetője és mikro nano izékkel fog kísérletezni, előadni, vendégeket fogadni. :D Nagyon örülünk!

Másnap elmentünk motorral egy közeli város élményfürdőjébe: komolyan mondom imádom a strandkaját: lángost, palacsintát, fagyit. És élményfürödtünk, hullámoztunk, forogtunk, csúsztunk, úsztunk. Ez a forgózás olyan, mintha otthon a Duna sodorna körbe, csak itt még 800 gyerek és 50 felnőtt landol a nyakadban közben. Vicc, de volt hozzá humorunk.

Aztán másnap megnéztük az épülő munkahelyét. Mert egy egész épületkomplexum készül, az egyik szárny egyik emelete kb az övé. A látványlabor nagyobb, mint az egész lakásunk együttvéve Az állunk valahol a padlón, ezt lehetetlen felfogni. És hát hurrá, egy városban fogunk dolgozni!

Pénteken még elmentünk kenuzni. Tök billegős volt, de nem borultunk, pedig a bérbeadó pali olyan vész(pali)madár volt, hogy nem igaz. Hogy majd a hullánkat hogy keresse meg a rendőr meg ilyenek. De profin nyomtuk az egészet, nem volt gond. Kicsit kikötöttünk, strandoltunk. Azért a természetes víznek nincs párja. Ki sem akartam jönni.

Közbe megjött A és a maradék fizu. A tequilával együtt érkezett karöltve és eléggé bekarmolt itt nálunk, minek következtében a frusztráltsága alpáriságba és némi agresszióba hajlott. De legalább csattintottam egy finom pörköltet (hogy tábori kifejezéssel éljek), majd így bementünk a városba a szintén leruccant táboroztatókkal (KL és a többiek) találkozni és kb a "naagy nyárban" ez volt a leghaloványabb este. Befáradtunk, sokat vártunk, hazamentünk.

Másnap viszont még egy estényi SZIN is belefért a keretbe és így lett, hogy 30Y, Kiscsillag, Quimby, másfél számnyi Nemjuci, 3-4 számnyi Kerekes Band koncertre el tudtunk jutni. Majd pedig KL-ékkel a retrosátorban pörgés kivilágos virradatig, nem normális üzemmódban. :D

És akkor végül tegnap még a halászcsárdában jó vacsihoz szólt a nóta a halászlé mellé és ezennel elmúlt a nyár egy pillanat alatt, mintha egy karmester elegánsan leintette volna a zenét. De tényleg. Egész héten kánikula, aznap odafele még izzadtunk. Vacsi vége felé lement a nap és elkezdett fújni a szél és hazafele már fáztam. És lehűlt és azóta sincs kánikula, ellenben egyre több levél hull.

Ezt nagyon kiszámítottuk. És sikerült jól megélni. :D Tökéletes mininyár volt, egyet kivéve. Hiányzik a Li-ékkel sátrazás, mert azt nem sikerült összehoznunk sajnos.

A nyár 3 - számomra nagy - zenéje következik. (Nagyon szuper motoron hallgatni. :) )

Címkék: történt

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.